BORN TO BE CHEAP!

Tänkte bara dela med mig av en utav min favorit hemsida, rubriken säger ju allt!
Sminkprinsessan, dom säljer fullt med sminkprodukter
och allt till ett riktigt lågt pris, har själv faktiskt aldrig testat deras smink.
Sidan är rätt ny för mig, men sminket ser grymt ut för deras pris!
Dessa make up borstarna, kostar bara 89!
Tycker dock puderborstarna ser rätt dåliga ut.
Manikyrset, för bara 99:-
Ååh, måste beställa nu, nu, nu!
Frakten kostar endast 29 spänn, och det levereras redan inom 1-3 dagar!

Kommentarer
Från en söt läsare vid namn: [email protected]

hej skulle du kunna lägga upp lite fler såna sidor? :)

har väldigt lite pengar så undrade om du har lite budget tips på olika smink produkter?

jag funderade på att köpa pudret, compact powder från hm är det något du kan rekommendera?

skulle bli tacksam för svar snabbt!

du skulle gärna kunna maila mig på min mail:

[email protected]

2011-09-30 @ 19:06:54

Kommentera något awesome!:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Skriv något fint!:

Trackback
RSS 2.0