skräpmat ska det va !(y)

Nu är jag glaad :)
har redan med min nya blogg lyckats få mer än  89 st läsare idag! :D
tack mina fina läsare!
Så för er som vill fortsätta följa min blogg på bloglovin, KLICKA HÄR
Va nyss nere i stan o åt thaimat, det blev kycklingspett med jordnötsås!
sen gick man till ica o köpte en daim o en cider :)
SKRÄPMAT ÄR NOG BLAND DET BÄSTA JAG VET!;)
(visste ni säkert) :o
Det var någon som kommenterade och undrade om min msn, jag ger egentligen inte ut min riktiga därför har jag en bloggläsar msn. :)
den är jag inne på ca 4 gngr i veckan, om ni skulle villja fråga mig något/chatta med mig.
jag accepterar alla!
[email protected].
om ni vill skriva ett mail till mig om någonting, skickar du det hit:
[email protected]




Kommentarer
Från en söt läsare vid namn: linsa :)

dom e skitgooaa!

fin blogg btw



Slach/linsa.blogg.se

2011-07-03 @ 03:02:00
Från en söt läsare vid namn: .

tjockiis .

2011-07-03 @ 15:23:12

Kommentera något awesome!:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Skriv något fint!:

Trackback
RSS 2.0