DAGENS OUTFIT!

jätteroligt att ni har kommenerat frågestunden, här svarar jag i en fråga!

FRÅGA:
hur länge har du bloggat?
vad hette din första blogg?
SVAR:
hej johanna, jag har bloggat sen jag var ca 9-10 år.
men det var nog inga så seriösa bloggar ;)
min första blogg hette något liknande, millizi.
men dom är tyvärr raderade för länge sedan haha.

dagens outfit blev:
kort spetskofta från lindex, vitt linne och svarta jeans.

Jag kommer svara på fler frågor under tiden ;), i varje inlägg och vissa i kommentarer.





Kommentarer
Från en söt läsare vid namn: johanna<3

okej :D

har du inte någon gammal blogg som du kan länka till oss då?:D<3

2011-07-02 @ 11:43:09
Från en söt läsare vid namn: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-07-02 @ 12:11:18
URL: http://nojesportalen.blogg.se/
Från en söt läsare vid namn: Sofia - Foto, mode & personligt

Ha en bra dag!

Kram :)

2011-07-02 @ 12:49:45
URL: http://smnmode.blogg.se/
Från en söt läsare vid namn: Madeleine

Hej jag såg din blogg via bloggextra.se :) Har du själv gjort denna bakgrunden till bloggen? Hur snyggt som helst!!



Såg dock att du inte hade någon frågalåda på din blogg fast du gjort en, hade också problem med det. Gå in på http://valresultatet.blogg.se/ där står lite utförligare hur man ska göra :)



Glöm inte besöka min blogg också! :)

mvh

madde

2011-07-02 @ 13:39:13
Från en söt läsare vid namn: Anonym

snyggt! :)

2011-07-02 @ 13:53:01
Från en söt läsare vid namn: ;)

Nize!

2011-07-02 @ 13:53:35
Från en söt läsare vid namn: Matilda-Nancy

Johanna: jodå, jag får väll rota bland mina gamla bloggnamn. har säkert massa som inte är raderade, skulle kunna lägga in det i ett inlägg sen när jag har tid kram!:)

Sofia: tack så mycket, desamma du! :)

Madelein: visst är den, faktum med att jag satt flera timmar och fixade en design. när jag väl var klar med den fick jag en av sannasrum.se

hon gör jättefina! värt att kolla in :)

Anonyma: tack så mycket !:D

2011-07-02 @ 19:28:25
URL: http://matilda-nancy.blogspot.com

Kommentera något awesome!:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Skriv något fint!:

Trackback
RSS 2.0