Dagens mascara tips! 23 juli

Dagens mascara tips är till en tjej som kommenterade, och frågade efter lättanvänd, för ganska små fransar, och en naturlig look.

Jag ville rekommendera först och främst one by one mascara, men dels Volume Express mascara från maybelline.
(kopiera inte bilden tack)
Jag rekommenderar denna till dig för den är billig, och det tycker jag att man ska köpa när man använder knappt någon mascara. Du kan hitta den för 80:-
Den är hyffsat liten, och en skön borste att använda. och den är snabb att använda!

Kommentarer
Från en söt läsare vid namn: Anonym

Tack så mycket får väll ta och göra ett inköp på någon av dom! :)

2011-07-24 @ 19:29:03
Från en söt läsare vid namn: ellen pettersson!

skulle du kunna hjälpa mig också? hihi x)

behöver en mascara som ger volym till hundra procent typ!

har jätte korta ögonfransar så jag får typ daaamp ^^

har du något tips to mi?:)

2011-07-24 @ 23:57:51

Kommentera något awesome!:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Skriv något fint!:

Trackback
RSS 2.0