Lyckad fredag, om man kan kalla de så..?

Riktig go fredag, hoppades på sovmorgon & allmänt skön da ba! ;D
Blev det så? , nej.
Måste börja skärpa mig nu! helt seriöst.
Fick skäll av 3 lärare, av olika anledningar i olika lektioner idag.
Fyfan, först att ja hade frånvaro så kontakta rektorn & maila mina päron.
Sen att ja hade förjävligt ont i foten, då fick jag skäll? för att han tydligen inte trodde mig.
Men vafan, vart hos skolsköterskan? ska han bry sej. nej
Sen att jag skolkat, fattar inte varför det ska va så viktigt fattar jag fan inte.
Failad bild får ni nöja er med.

Kommentarer
Från en söt läsare vid namn: kurdisk muslimsk tjej <3

haha lärarna är galna :P:D

2011-08-28 @ 00:12:22
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera något awesome!:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Skriv något fint!:

Trackback
RSS 2.0