Dagens fråga: Mulligt är fint?

DAGENS FRÅGA!
Tänkte börja med dagens fråga nu! :) Så här kommer första.
Fråga från Sandra:
Vad Föredrar du, smal eller tjock?
SV: Jag tycker man ska vara naturlig, finast är naturlig!
Klart man inte ska vara överviktig med fetma, men man ska inte heller
gå runt som en sticka som svälter sig själv.
Det är en sak att födas smal, en helt annan att svälta sig själv.
Var dig själv, det mår du bäst av!
Har själv haft problem med min vikt, dom senaste åren har jag insett.
Jag ska inte banta bort min kropp, man ska vara nöjd till den man föds till.
Mår mycket bättre nu när jag äntligen insett, jag vill inte bli smal
jag vill gå upp i vikt. Ät så mycket du mår bra av, du mår aldrig bra av att svälta dig själv/att frossa i dig onödigt mycket fett varje dag.

Kommentarer
Från en söt läsare vid namn: Sandra

Det är helt sant det du säger! :)

puuuuuuuus<3

2011-08-12 @ 19:09:16
URL: http://youdiff.blogg.se/

Kommentera något awesome!:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Skriv något fint!:

Trackback
RSS 2.0